23 Nisan 2010 Cuma

Maybach




Mercedes'in bir alt markası olan Maybach'ın zor günler geçirdiği bir gerçek. 2009 yılında sadece 200 araç satabilen üretici model gamını makyajlayarak bu gidişe bir dur demek istiyor.

Her ne kadar Maybach için önemli bir makyaj operasyonu olsa da otomobilleri eski versiyonlarından ayırabilmek oldukça güç. Kaputta kullanılan daha keskin çizgiler LED gündüz farlarına sahip ön tamponda da karşımıza çıkıyor. Ön panjurda yapılan makyaj, bu kısmı uzakdoğu otomobillerine benzetirken yan aynalar Mercedes'in binek otomobil ailesinden alınmış. 57 ve 62 modellerinde 19 inç çaplı jantlar standart olarak sunulurken 57 S ve 62 S modellerinde yeni tasarımlı 20 inç çaplı jantlar sunuluyor. Bütün modellerde "Bahamas" adlı yeni mavi gövde rengi seçeneği sunuluyor.

Geriye doğru yatırılabilen arka koltuklar artık kısa aks mesafesine sahip 57 ve 57 S modellerinde de sunulurken opsiyon listesine, 9.5 inç büyüklüğündeki ekranlara ek olarak merkezi konumlu 19 inç büyüklüğünde LCD ekran eklenmiş. Döşeme seçenekleri elden geçirilen otomobilde koltukların üst kısımlarında bulunan "MAYBACH MANUFAKTUR" yazısı 925 ayar gümüşten üretilmiş. Değişik renklere sahip karbon fiber kaplamalar opsiyonlar arasına eklenirken kablosuz internet modemi de donanımlar arasında yerini alıyor.

Aracın motor kaputunun altında da yenilikler var. 57 S ve 62 S modellerinde kullanılan çift turbo beslemeli v12 motorlar artık 630 beygir güç üretirken ortalama tüketim değerleri 16.4 litre/100 km'den 15.8 litre/100 km'ye düşmüş. 57 ve 62 modellerinin 550 beygir seviyesindeki gücü değişmezken tüketim değerleri 15.9 litre/100 km seviyesinden 15 litre/100 km'ye inmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder