5 Haziran 2012 Salı

McLaren MP4-12C


McLaren MP4-12C sahiplerine güzel bir haberim var. Araç üzerinde yaptığı geliştirme çalışmalarını durdurmayan firma otomobilin gücünü artırdı. Üstelik bu artıştan eski müşteriler de yararlanabilecek.

Araçlarını servise getirdiklerinde yenilenmiş motor kontrol ünitesine kavuşacak olan müşteriler araçlarından 600 yerine 625 beygir güç alabilecek. Tüketim ve gaz salınımı değerleri aynı kalan araçlara programlanabilir egzoz sesi, yenilenen ses sistemi yazılımı ve yolcu kapısını uzaktan kumandayla açmaya yarayan bir donanım da eklenecek.

4 yorum:

  1. onden de arkadan da ferrari'den daha iyi duruyor bence. tabi bence yani beni kim sallar :)

    YanıtlaSil
  2. Ben sade tasarım seven birisi olarak MP4-12C'yi daha çok beğeniyorum. Ama verdiği genel his bakımından Ferrari bir adım önde gibi.

    YanıtlaSil
  3. bu arabada ayaga düştü her yıl üretilmeye başlandı cins cins modelleri türedi
    zamanın efsane McLareni

    YanıtlaSil