6 Ekim 2012 Cumartesi

Segula Hagora


Birkaç seneye kadar hibrit araç piyasası yeni bir otomobili karşılayacak gibi görünüyor. Segula Technologies tarafından geliştirilmekte olan Hagora hem tasarımı hem de performansıyla dikkat çekecek.

Köşeli hatlara sahip tasarımına bakıldığında henüz bir konsept olduğu anlaşılabilen araçta LED aydınlatma grubu, aerodinamik tasarımlı jantlar, yukarıya doğru açılan kapılar, cam tavan, yan aynaların yerine geçen kameralar ve köşeli bir egzoz çıkışı görev yapıyor.


3.8 metre boya, 1.2 metre yüksekliğe ve 1.8 metre genişliğe sahip olan araçta kullanılan 1+2 oturma düzeni sayesinde sürücü otomobilin tam ortasında oturuyor.

Hibrit sistemde görev yapan içten yanmalı motoru iki zamanlı olan aracın elektrik motoruyla birlikte ürettiği karma güc 220 beygiri buluyor. Bu güç tekerleklere sürekli değişken oranlı bir otomatik şanzımanla (CVT) iletiliyor.

2 yorum:

  1. 2 zamanli motorlar 4 zamanli motorlara gore efficient degil bildigime gore, hem elektrik motoru kullaniyosun efficient olsun diye hem 2 zamanli motor kullaniyosun

    YanıtlaSil
  2. 2 zamanlı motorun düşük ağırlık gibi önemli bir avantajı var ki o da özellikle yüzlerce kilo pil taşıyan bu tip araçlarda fark yaratabilir. Bir de yüksek devirli ve oldukça güçlü olabiliyor iki zamanlı motorlar.

    YanıtlaSil