4 Ekim 2012 Perşembe

Volkswagen Beetle Convertible


Yeni nesil Volkswagen Beetle, üzeri açılabilen versiyonuna kavuştu. Bu yıl Los Angeles'ta sergilenecek olan otomobilin ilk teknik verileri de açıklandı.

Her zaman olduğu gibi bez tavana sahip olacak otomobilin bu tavanı yaklaşık 10 saniyede açılıp kapanabiliyor. Üstelik bu işlem 50 km/s sürate kadar yapılabiliyor. Metal tavanı olmadığından A sütunu güçlendirilen aracın arka koltuklarının arkasında otomatik olarak devreye giren takla barları bulunuyor. Bagaj hacmi, tavan kapalı konumdayken 225 litre olan otomobilin arka koltukları katlanabiliyor.


Tanıdık motor seçeneklerine sahip olacağı açıklanan aracın 1.2 litre hacimli TSI motoru 105 beygir güç üretebilirken 1.4 litre hacimli ünite 160, 2 litre hacimli olan da 200 beygir gücünde. Diesel motor seçenekleri 105 ve 140 beygir güç üretebilen 1.6 ve 2 litre hacimli ünitelerden oluşan aracın A.B.D. pazarında satılacak bir de 2.5 litre hacimli benzinli motoru bulunacak.

Otomobilin Almanya satış fiyatının 21.350 Euro seviyesinden başlayacağı açıklandı.

10 yorum:

  1. cok sirin bu yeni beetle. satis rakamlarinin iyi olacagini dusunuyorum. turkiye icin degil malesef hani genel olarak dunyada.

    YanıtlaSil
  2. ne nan bu O_o ford'cuyuz olum bizz pehh tüheeh

    YanıtlaSil
  3. Fiyatlari 1.6 larda golf civari olur convertible olmayanlarda, bi oncekine gore cok daha basarili olcak, hatta 2 ye katlar

    YanıtlaSil
  4. Şu anda sadece 1.2 ve 1.4 TSI motorlarla geliyor ki 1.4 TSI, aynı motor ve şanzımana sahip Golf'ten %25 daha pahalıya satılıyor. Üstelik Golf Highline, Beetle Design donanımlı.

    YanıtlaSil
  5. beetle zaten fiyat/performans arabasi degil tutku arabasi. fiat 500 alan kitle de parami en iyi sekilde harcadim demiyor beni mutlu eden tarzi olan bir arac aldim diyor. beetle da o hesap. ben sahsen almayi dusunurdum araba ihtiyacim olsaydi.

    YanıtlaSil
  6. Mantık kullanarak alınmayacak araçlar arasında kesinlikle. 500 de aynen öyle. Testlerimde de yazmıştım bunu. Aynı motora sahip bir üst sınıf araç alınabiliyor fiyatına ama tasarıma aşık olunca yapacak şey yok.

    YanıtlaSil
  7. bu arac turkiyede satilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vergi cenneti olsaydık satılırdı ancak maalesef vergi cehenneminde yaşıyoruz

      Sil
    2. Siparişle getirilir büyük ihtimalle.

      Sil
  8. satılsa ben almam alana da hayırlı olsun ama kötü araba

    YanıtlaSil