11 Eylül 2013 Çarşamba

Hyundai i10


Bu yıl Frankfurt'ta yaşanan konsept yağmurunun arasında bazı seri üretim araçlar da yer alıyor. Bu otomobillerden birisi olan Hyundai i10'un yeni nesil modelleri sessiz sedasız tanıtıldı.

A segmentinin en küçük otomobillerinden birisinden en büyüğüne dönüşen araç eskisinden 80 mm daha uzun, 65 mm daha geniş ve 40 mm daha alçak. 2.385 mm'ye ulaşan aks mesafesi de 5 mm daha uzun olan i10'un bagaj hacmi de 27 litre artışla 252 litreye ulaşmış.


Yan tarafa doğru uzayan farlar, Hyundai'nin tipik ön panjuruna sahip ön tampon, 13,14 ve 15 inç çaplı jantlar, LED gündüz farları ve küçük stoplar gibi detaylara sahip olan otomobilin kapılarının alt kısmında bulunan siyah renkli korumalar Renault Clio'yu andırıyor.

İç mekan tasarımı da sade fakat işlevsel görünen otomobilde yuvarlak havalandırma ızgaraları, çok fonksiyonlu direksiyon simidi, tam otomatik havalandırma sistemi, ısıtmalı ön koltuklar ve çift renkli döşemeler sunulmakta.

1 litre hacimli motorlarından benzinle işleyeni 66 beygir güç, 94 Nm tork üretebilirken LPG ile çalışanı 67 beygir güç, 90 Nm tork üretiyor. Ailenin en güçlüsüyse 1.25 litre hacimli, 87 beygir güç, 120 Nm tork üretebilen üniteyle donatılmış. İki şanzıman seçeneği sunan i10'da 5 ileri vitesli manuel veya 4 ileri vitesli otomatik üniteler tercih edilebiliyor.

3 yorum:

  1. 1.1CRDI motor seçenegiyle Türkiye de guzel satış rakamlarına ulaşır.

    YanıtlaSil
  2. iç tasarım güzel

    YanıtlaSil
  3. hala fred çakmaktaştan kalma 4 ileri ,10litreyi görür s.içi

    YanıtlaSil