7 Haziran 2014 Cumartesi

Manhart MH2 Clubsport


BMW'nin küçük ama oldukça yüksek performansa sahip coupé modeli M235i Coupé Manhart Racing tarafından hazırlanan bir pist paketiyle donatıldı. M235i Racing modelini andıran görünümde dikkat çekici farklılıklar bulunurken motor performansı göz kamaştırıcı.

Ön tampon altında yer alan karbon fiber splitter, aynı malzemeden üretilen tavan, yan aynalar, difüzör ve bagaj üstü spoiler gövde üzerinde yapılan değişiklikleri oluştururken koyu renkli jantlar 19 inç çaplı. Egzoz ve fren sistemleri yenilenen otomobilin süspansiyon sistemi de yükseklik ve sertlik ayarına sahip hale getirilmiş.


Arka koltukları iptal edilen otomobilin bu bölümünde takla kafesi dikkat çekerken koltuklar önde yarış koltukları, dört noktadan bağlantılı emniyet kemerleri, metal pedal seti ve ek göstergeler görülebiliyor.

Turbo beslemeye sahip 3 litre hacimli motoru 430 beygir güç, 592 Nm tork üretebilen otomobilin maksimum sürati 300 km/s'in üzerine çıkmış.

Carlsson E Serisi


İş Mercedes modellerini modifiye etmeye gelince akla gelen isimler arasında olan Carlsson makyajlı E Serisi için geliştirdiği modifikasyon kitlerini tanıttı. Görünümünde büyük değişiklikler olmayan aracın hem benzinli hem de Diesel modellerinde güç artışı yaşanmış.

Alt kısmı makyajlanan ön tamponun bu bölümüne bir splitter eklenirken yan etekler de yenilenmiş. Farklı tasarım ve boyutlarda jant seçenekleriyle alınabilen otomobilin arka tamponunun alt bölümüne bir difüzör eklenmiş. Egzoz sistemine dörtlü çıkış eklenirken bagaj kapağı üzerine de ince bir spoiler yerleştirilmiş.


İç mekan için farklı renk ve desenlerde deri döşeme ve konsol kaplaması sunulurken ışıklandırmalı yan etek kaplamaları, metal pedal seti ve yeni paspaslar da donanıma eklenmiş.

Süspansiyon sistemini de yenileyebilen Carlsson aracın sahip olduğu standart süspansiyon sistemine göre sadece alçaltma, mekanik veya tam otomatik seviye ayarı sunuyor.

E400 modelinde kullanılan çift turbo beslemeli, 3 litre hacimli v6 motor 385 beygir güç, 550 Nm tork üretebilirken E500'de görev yapan ve yine çift turbo beslemeli, 4.6 litre hacimli v8 ünite 523 beygir güç, 730 Nm tork üretebiliyor.

E200 CGI 220 beygir güç, 360 Nm tork üretebilirken E250 CGI 239 beygir güç, 300 Nm tork üretebiliyor. E350 CDI'ın 3 litre hacimli turbo Diesel motor için geliştirilen kitle birlikte 310 beygir güç, 700 Nm tork elde edilebilmiş.

6 Haziran 2014 Cuma

BMW X6


2013 yılında X5 modelinin yeni nesil versiyonlarını tanıtan BMW şimdi de aynı aracın daha sportif bir tasarıma sahip modeli olan X6'yı yeniledi. Otomobilin ikinci nesli de eskiden olduğu gibi dikkat çekici bir görünüme sahip.

Aslına bakılırsa tasarımında büyük bir sürpriz olmayan aracın önden görünümü yine X5'e benziyor. Daha sportif görünümlü tamponlarla donatılan X6'nın şişkin çamurlukları da güçlü görünümü pekiştiriyor. Arka kısımda yine yatık bagaj kapağı kullanılırken koyulaştırılmış stopların tasarımı biraz daha yumuşatılmış. Diğer sportif BMW modellerinde olduğu gibi ön çamurlukların arkasına solungaçlar eklenirken 19 inç çaplı jantlar standart donanıma alınmış.


İç mekanı da X5'ten alınan otomobilin bu bölümünde deri kaplı, şık görünümlü ön konsolla birlikte farklı malzeme ve renk kombinasyonlarına sahip kaplamalarla çift renkli deri döşemeler dikkat çekiyor. Aracın standart donanımında sunulan diğer aksesuarlarsa elektrikli bagaj kapağı, bi-xenon farlar ve direksiyon simidi arkasında yer alan kulakçıklardan kumanda edilebilen 8 ileri vitesli otomatik şanzıman olarak sayılabilir. 580 litre hacimli bagaj, sırtlıkları 40:20:40 oranında katlanabilen arka koltuklar sayesinde 1.525 litreye genişletilebiliyor.


İlk etapta 3 motor seçeneğiyle piyasaya çıkacak olan X6'nın tek benzinli seçeneği olan xDrive50i'de çift turbo beslemeye sahip 4.4 litre hacimli v8 motor yer alıyor. 450 beygir güç, 650 Nm tork üretebilen ünite aracı 0'dan 100 km/s sürate 4.8 saniyede ulaştırabilirken maksimum sürati 250 km/s'te sınırlandırılıyor.

xDrive30d tarafından kullanılan 3 litre hacimli turbo Diesel motor 258 beygir güç, 560 Nm tork üretebilirken aracın 0'dan 100 km/s sürate ulaşma süresi 6.7 saniye, maksimum süratiyse 230 km/s olarak açıklanmış.

Yine 3 litre hacim ve 3 turbo beslemeye sahip olan M50d'deyse 381 beygir güç, 740 Nm tork üretebilen Diesel ünite yer alıyor. 0'dan 100 km/s sürate 5.2 saniyede ulaşabilen aracın maksimum süratiyse 250 km/s'te sınırlandırılmış.

5 Haziran 2014 Perşembe

LARTE Black Crystal


Mercedes'in modifikasyon dünyasında her gün görmediğimiz modellerinden birisi de GL Serisi. Büyük boyutlu SUV çok güçlenmemiş olsa da görünümü çok daha dikkat çekici bir hale gelmiş.

Ön panjuru aşağıya doğru genişletilen otomobilin yenilenen ön tamponu çok daha iddialı bir duruşa sahip. LED aydınlatmalar ve geniş hava girişlerine sahip olan tamponun altında bir de splitter yer alıyor. Genişletilen çamurlukların içlerinde 22 inç çaplı jantlar eklenirken kapıların altına basamaklar eklenmiş.

Çamurlukların ön ve arkalarında hava yarığı görünümlü bölümler bulunurken arka bölümde daha büyük bir spoiler, egzoz sisteminin dörtlü çıkışı çok daha dikkat çekici bir tasarım sunan tampon ve bu bölüme yerleştirilmiş merkezi stop lambası dikkat çekiyor.

Kaputu altında da ufak tefek farklılıklar bulunan aracın 3 litre hacimli turbo Diesel ünitesi 290 beygir güç, 690 Nm tork üretebiliyor.

Pogea Fiat 500 Abarth


Fiat'ın küçük bombası 500 Abarth için modifikasyon kiti üreten firmalar arasında Pogea Racing de bulunuyor. Aracın dış görünümünü çok değiştirmeyen üretici motor gücünü de abartısız şekilde artırmış.

Otomobil için fiber glas ve karbon fiber parçalar hazırlayan Pogea Racing'in hafifletilmiş jantlarıysa 18 inç çaplı. Turbo beslemeye sahip 1.4 litre hacimli motoru iki kademeli olarak güçlendirilebilen araç 168 beygir güç, 285 Nm tork üretebilecek şekilde güçlendirilebiliyor. 0'dan 100 km/s sürate 6.6 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum sürati 226 km/s.

MINI


Beklenen an sonunda geldi. BMW bünyesine geçtikten sonra büyük başarılara imza atan MINI markası, hatchback modellerini artık beş kapılı gövde seçeneğiyle de sunacak.

İç ve dış mekan tasarımlarını üç kapılı kardeşinden aynen alan aracın bu konuda bir sürprizi bulunmuyor. 72 mm uzamayla 2.567 mm'ye ulaşan aks mesafesinin tamamı arka koltuklara diz mesafesi olarak eklenirken 1.425 mm'ye ulaşan yükseklik sayesinde baş mesafesinde de 15 mm'lik artış yakalanmış.


Yine 1.727 mm olan genişliğe rağmen omuz mesafesinde 61 mm artış sağlayan MINI bagaj hacmini 67 litre artışla 278 litreye ulaştırmış. 3.982 mm'lik boyu üç kapılı kardeşinden 161 mm daha uzun olan otomobilin Cooper S ve Cooper SD modellerinde boy 4.005 mm'yi bulmuş.


Motor seçeneklerini de diğer MINI modelleriyle paylaşan araçta ilk etapta dört motor seçeneği sunulacak. Tamamı turbo beslemeye sahip ünitelerden ikisi benzinli, ikisi de Diesel. 1.5 litre hacimli benzinli ünite 136 beygir güç, 230 Nm tork üretebilirken aynı hacimli Diesel motor 116 beygir güç, 270 Nm tork üretebiliyor.

2 litre hacimli motorlardan Cooper S'te kullanılan benzinli versiyon 192 beygir güç ve 300 Nm tork üretebilirken aynı hacimli Diesel kardeşi 170 beygir güç, 360 Nm tork üretiyor.

4 Haziran 2014 Çarşamba

Hyundai i40 1.6 GDI Prime



Birkaç sene öncesine kadar Genesis ve Sonata modellerini yollarımızda görme imkanı bulduğumuz Hyundai bu iki sedanı daha büyük pazarlara doğru yönlendirirken Avrupa yolları için aileye i40 modelini ekledi. Sedan ve station wagon kasa seçeneklerine sahip olan araç Türkiye'ye sadece dört kapılı versiyonuyla geliyor. Hyundai'nin güncel Türkiye model gamında yer alan en büyük sedan olan i40'ın iki farklı motor seçeneği satışta.

Avrupa pazarlarında 2 litre hacimli benzinli motorla da alınabilen otomobili 1.6 litre hacimli benzinli ve 1.7 litre hacimli turbo Diesel motorlarla satın almak mümkün olsa da astronomik vergiler nedeniyle Diesel versiyonun fiyatı aşırı derecede artıyor. Bu nedenle mantığa en yatkın modeli küçük hacimli benzinli motora sahip olanı gibi görünen otomobilin ne kadar başarılı olduğunu ilerleyen satırlarda göreceğiz.

Troller T4


İki yıl önce Brezilya'da bir konsept olarak tanıtılan Troller T4 konsepti seri üretime geçiyor. 2007 yılına kadar bağımsız bir üreticiyken artık Ford kontrolünde olan marka yeni T4'ü de bu markanın bünyesinde pazarlayacak.





Jeep Wrangler'ı andıran bir yapıya sahip olan üç kapılı arazi aracında plastik koruma parçaları, yükseltilmiş süspansiyon sistemi, yuvarlak farlar ve LED stoplar dikkat çekiyor.


İç mekanında Ford modellerinden tanıdığımız parçalar kullanıldığı görülebilen otomobilde dört kollu direksiyon simidi, dairesel havalandırma kumandaları, dokunmatik ekran ve orta konsolun üst kısmına yerleştirilmiş dairesel havalandırma çıkışları bulunuyor.

2 Haziran 2014 Pazartesi

BMW M5 30 Jahre M5


BMW 5 Serisi'nin en yüksek performanslı modeli M5 30. yaşını kutluyor. Bu olay şerefine sadece 300 örnek üretilecek bir versiyon tanıtan firma görünümün yanında performansı da iyileştirmiş.

Mat füme gövde rengiyle dikkat çeken otomobilin krom detayları siyaha boyanırken 20 inç çaplı jantlar ve "30 Jahre M5" logoları standart donanıma eklenmiş. Altın renkli fren kaliperleriyle birlikte Competition paketine de sahip olan araçta 10 mm alçaltılmış süspansiyon sistemi ve yeniden programlanmış M Dynamic modu bulunuyor.


İç mekanında deri ve Alcantara döşemelerle birlikte beyaz renkli dikiş iplikleri, gri renkli konsol kaplamaları ve "30 Jahre M5" logoları görülebiliyor.

Çift turbo beslemeye sahip 4.4 litre hacimli motorunu koruyan otomobil yenilenen elektronik kontrol ünitesi sayesinde 600 beygir güç, 700 Nm tork üretebiliyor. 7 ileri vitesli, çift kavramalı yarı otomatik şanzımana sahip olan araç 0'dan 100 km/s sürate 3.9 saniyede ulaşabilirken M Driver's paketiyle maksimum sürati 305 km/s'e ulaşıyor.

Mitsubishi MiEV Evolution III


Pikes Peak tırmanma yarışının vakti yaklaştıkça organizasyonda göreceğimiz araçlar tanıtılmaya başladı. Üzerindeki perdeyi kaldıran ik üretici Japon Mitsubishi oldu.

Geçtiğimiz yıl aynı yarışta kullanılan otomobilin geliştirilmiş bir versiyonu olan MiEV Evolution III daha da iddialı bir görünüm sunuyor. Farları iptal edilen aracın ön bölümünde dev bir splitter ve deflektörler dikkat çekiyor.

Yine dört elektrik motoruyla donatılan otomobil bu sayede dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olurken bu sefer maksimum güç 603 beygire yükselmiş. Pikes Peak'e iki araçla katılacak olan Mitsubishi'nin pilotlarıysa Hiroshi Masuoka ve Greg Tracy olacak.

Subaru BRZ Series.Blue


Dünya çapında otomobilseverler Subaru BRZ'nin turbo beslemeye sahip versiyonunu bekliyor olsa da Japon üretici aracın farklı özelliklere sahip olan modellerini tanıtmaya devam ediyor.

Series.Blue isimli özel model 1.000 örneğe sahip olacak ve bu araçların yarısı mavi diğer yarısıysa beyaz gövde renginde sunulacak. STI imzalı aksesuarlarıyla dikkat çeken otomobilde siyah renkli ve 17 inç çaplı jantlar, ön tampon altına eklenen splitter, yan etek ekleri, daha büyük difüzör, kırmızı renkli fren kaliperleri ve daha geniş egzoz çıkışları standart olarak sunuluyor.


İç mekanda da STI logolu parçalar dikkat çekerken deri ve Alcantara döşemeler, mavi renkli dikiş iplikleri, metal pedal seti, karbon fiber görünümlü ön konsol kaplaması ve farklı paspaslar donanıma eklenen aksesuarlar.

Aracın hava sürtünme katsayısı 0.28'den 0.27'ye düşerken bütün örneklerin 6 ileri vitesli manuel şanzımanla üretileceği açıklandı.

1 Haziran 2014 Pazar

Yeni Polo, segmentine üst sınıfın standartlarını taşıyor.


Volkswagen, sınıfının örnek alınan modeli Polo’nun daha verimli motorlara ve daha dinamik sürüş özelliklerine sahip yeni neslini tanıttı. Yeni Polo, standart olarak sunulan ESP, İkincil Çarpışma Freni (Multi Collision Brake) , Yokuş Kalkış Asistanı (Hill Hold)  ve opsiyonel olarak sunduğu birçok sürüş destek sistemiyle, segmentinin standartlarını yeniden beliyor.

Segmentinde öncü teknolojiyi erişilebilir kılan Yeni Polo, Mayıs ayının ikinci yarısında Türkiye’de satışa sunuldu.


Yeni Polo, daha güvenli ve daha konforlu bir sürüş için ileri teknolojiler sunuyor; kaza oluşmadan önce devrede olan ve olası bir kazayı engellemeye çalışan sistemler olarak da bilinen Aktif Güvenlik Sistemleri, Yeni Polo’yu sınıfının ötesine taşıyor. Tüm Yeni Polo modellerinde standart olarak sunulan Elektronik Stabilizasyon Programı (ESP)’nın yanında, ilk olarak Golf VII’de sunulan ve Alman Otomobil Kulübü ADAC tarafından İnovasyon Ödülüne layık görülen İkincil Çarpışma Freni ‘Multi-Collision Brake de Yeni Polo’da öne çıkan donanımlar arasında.


Yeni Polo’da güvenlik öncelikli

Yokuş Destek Sistemi (Hill Hold), Elektronik Motor Çekiş Kontrolü (MSR), Elektronik Diferansiyel Kilidi (EDL), Elektronik Çekiş Kontrol Sistemi (ASR), Hidrolik Fren Asistanı (HBA) ve Lastik Basınç Uyarısı gibi yardımcı sistemlerin standart olarak bulunduğu Yeni Polo, sınıfında ilk kez Adaptif Hız Sabitleyici (ACC)’yi de isteğe bağlı olarak sunuyor. Yeni Polo’daki bu sistem, DSG şanzımanla birlikte sipariş edildiğinde “Follow-to-Stop” özelliğini de taşıyor ve öndeki araç durduğunda tam otomatik olarak Yeni Polo’yu da durduruyor.  Ön Bölge Asistanı (Front Assist), Şehir içi Acil Durum Freni (City Emergency Brake) ve Yorgunluk Tespit Sistemi (Fatigue Detection) de yine Yeni Polo’da opsiyonel olarak alınabilecek gelişmiş aktif güvenlik sistemleri arasında bulunuyor.


Bir önceki nesle göre yüzde 20'ye varan yakıt ekonomisi

Yeni Polo, tamamen yenilenmiş benzinli ve Diesel motor seçeneklerine sahip. Tümü Euro6 emisyon standartlarına uyumlu motorlara sahip Yeni Polo’da, Comfortline donanımı ile birlikte BlueMotion Technology standart olarak sunuluyor.

BlueMotion Technology çatısı altında toplanan, Start/Stop ve fren enerjisi geri kazanımı gibi sistemlerin de bulunduğu modellerde bir önceki jenerasyona göre yüzde 20’ye varan yakıt tasarrufu sağlanıyor. Türkiye’de ilk etapta, ikisi BlueMotion Teknolojisine sahip iki benzinli ve iki diesel olmak üzere dört farklı motor seçeneği satışa sunulacak.


Yeni nesil motorlar hazır

Türkiye’de satışa sunulan motor seçeneklerinin ilki 1 litre hacimli, benzinli MPI ünite olacak. 75 beygir gü, 95 Nm tork üretebilen motor 5 ileri vitesli manuel şanzımanla kombine ediliyor ve Yeni Polo’yu 173 km/s maksimum hıza ulaştırabiliyor.  Bu yeni nesil benzinli motor, 100 km’de ortalama 5,1 lt yakıt tüketimine sahip.

Türkiye’de satışa sunulan bir başka yeni benzinli motor seçeneği ise 90 beygir güç üretebilen 1,2 lt hacimli TSI motor olacak. Düşük devirlerden itibaren etkin olan bir turbo besleme ile desteklenen ünite 160 Nm maksimum tork sağlıyor. 5 ileri vitesli manuel veya 7 ileri vitesli DSG şanzımanla tercih edilebilen 1,2 lt TSI motor seçeneği, 100 km’de ortalama 4,7 lt yakıtla yetiniyor.

Yeni Polo Türkiye’de 1,4 litre hacimli TDI motor seçenekleriyle de satışa sunuluyor. 75 ve 90 beygir ile iki farklı güç seviyesine sahip olan Diesel seçeneklerinden 90 beygir gücünde olanı 230 Nm tork üretirken, 100 km’de ortalama 3,4 lt yakıt tüketiyor. 75 beygir gücündeki seçenek sadece 5 ileri vitesli manuel şanzımanla tercih edilebilirken 90 beygir gücündeki seçenekte manuel şanzımanın yanında 7 ileri vitesli DSG seçeneği de sunuluyor.


Bu sınıfta ilk kez LED farlar opsiyonel olarak sunuluyor 

Yeni tasarım diliyle sportif yönünü açığa çıkaran keskin hatlara sahip olan Yeni Polo, krom çıtalı radyatör ızgarasıyla, tamponun altında yer alan 4 bölümlü hava menfezleriyle ve sınıfında ilk kez sunulan LED farlarıyla dikkat çekiyor. Opsiyonel olarak tercih edilebilen LED farlar, düşük elektrik tüketimleri, uzun ömürleri ve gün ışığına yakın aydınlatma performanslarıyla dikkat çekiyor.


Segmentinde bir ilk daha;  Elektro-mekanik servo direksiyon

Yeni Polo’nun gövdesinin altında daha birçok yenilik yer alıyor. Tasarımı yenilenmiş gösterge tablosundan klima kontrol paneline, yeni nesil bilgi-eğlence sistemlerinden direksiyon simidine kadar birçok yeniliğin yer aldığı Yeni Polo’da elektromekanik servo direksiyon sistemi sayesinde sürüş konforu hissedilir şekilde gelişmiş. Hidrolik yerine hassas bir elektrik motorundan destek alan direksiyon sistemi park manevralarında yüksek bir konfor düzeyi sunarken yüksek hızlardaki hakimiyeti artıran direkt bir yapıya sahip. Sadece ihtiyaç anında sürücüye destek vererek düşük tüketim değerlerine ulaşmada etkili olan bu sistem ayrıca herhangi bir bakım ve hidrolik değişimi gerektirmediği için hem ekonomik hem de çevreci olabiliyor.


Yeni Polo iddiasını devam ettiriyor 

Sınıfının en başarılı modeli olmanın, bu başarıyı devam ettirme sorumluluğunu da beraberinde getirdiğini söyleyen Volkswagen Binek Araç Genel Müdürü Vedat Uygun, “Yeni Polo, bu sorumluluğun üstesinden tamamı yenilenen motorları, tazelenen görünümü ve dinamik sürüş özellikleriyle kolaylıkla gelecektir” diye konuştu. Yeni Polo’nun Türkiye’de Mayıs ayının ikinci yarısından itibaren satışa sunulacağını söyleyen Vedat Uygun, “Türkiye’de diğer nesilleriyle büyük beğeni toplayan Polo’nun, yeni neslinin de aynı ilgiyi göreceğini düşünüyoruz.” diye konuştu. Uygun, Yeni Polo’nun,  39 bin 500 TL’den başlayan tavsiye edilen satış fiyatlarıyla sunulacağını söyledi. 


“Yeni nesil ürünleri, yeni nesil hizmet ve anlayışıyla destekliyoruz” 

Volkswagen’in ürün gamındaki yenilikleri, satış ve satış sonrası hizmetlerdeki yenilikçi hizmet anlayışıyla birleştirdiklerini ve bu çabaları mutlak müşteri memnuniyetine dönüştüren çalışmalara imza attıklarını söyleyen Volkswagen Binek Araç Genel Müdürü, “Ürün gamında yapılan yenilikler son derece önemli. Müşterilerin istek ve beklentilerinin her geçen gün değiştiği bir dünyada, modellerinizin de bu değişime ayak uydurması kaçınılmaz. Ancak başarıyı getiren ve sürekliliğini sağlayan, bu değişimi yaptığınız tüm çalışmalarda gösterebilmek; yeni nesil ürünleri, yeni nesil hizmet anlayışı, iletişim ve müşteri memnuniyetiyle desteklemektir.” dedi.


Yeni  iletişim platformu  Volkswagenim.com,  kullanıcı deneyimini farklı bir boyuta taşıyacak

Volkswagen Binek Araç’ın  devreye aldığı  ‘Volkswagenim’ platformunun müşteriler tarafından çok beğenileceğine inandığını ifade eden Vedat Uygun, “Satış ve satış sonrası birçok hizmete rahatlıkla ulaşılabilen ve kişinin kendine özel bir sayfası olma özelliği taşıyan “Volkswagenim’’de üyelere açık birçok etkinlik de yer alacak. Müşterilerimizin daha özel hissetmelerine olanak tanıyacak ve  bir kulüp havası taşıyacak olan bu platform ile Volkswagen markası ile bağlarının daha da güçleneceğine inanıyoruz.” şeklinde konuştu.


“Volkswagen Binek Araç Facebook’ta takipçileri ile en fazla iletişim halinde olan marka“

Dijital dünyanın tüm olanaklarını müşteri ve kullanıcıların yararına çevirmeyi amaçlayan VolkswagenBinek Araç, her platformda aktif iletişimi esas alarak hayata geçirdiği uygulamalarla fark yaratmaya çalışırken Facebook’ta 3 milyonun üzerinde takipçiyle, Türkiye’nin en fazla takipçi sayısına sahip otomobil markası olma özelliğini sürdürüyor. Takipçiler ile etkileşim oranı en yakın rakibinin 6 katı olan Volkswagen Türkiye Facebook sayfası sayesinde üretici, Türkiye’de takipçileriyle en fazla iletişime geçen marka unvanını da taşıyor. Öte yandan, VolkswagenBinek Araç ‘Lovemark’ adlı iletişim kampanyasına paralel 2014 yılının Şubat ayında ilk kez Instagram'da da yerini aldı.  İki ay gibi kısa bir zaman içinde Instagram/vwturkiye hesabının takipçi sayısı onbinlere ulaştı.

Volkswagen Binek Araç müşteri memnuniyetinde sektör lideri

Volkswagen Binek Araç, müşteri memnuniyeti amacıyla gerçekleştirilen çalışmaların mükâfatını yeni aldığı TMME ödülü ile de sağlamlaştırmış oldu. 81 ilde, 11 bin 564 tüketicinin katılımıyla, bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak ve özel ekonometrik analiz modeliyle belirlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2013 yılı 4. çeyrek sonuçlarına göre Binek Araç sektöründe lider oldu.